Informationer
Det er ganske nemt. Du sender en besked ved at klikke på ‘Kontakt’ og beder om at blive meldt ind.
Du modtager så en e-mail med et link du trykker på. Det bringer dig til en formular, som du udfylder med dine data. Undervejs skal du sætte flueben ved, at du har læst og accepterer klubens privatlivspolitik, det såkaldte GDPR. Du kan læse om GDPR her på siden under fanen OM OS.
Til sidst i tilmeldingen vil du blive bedt om at taste nummeret på dit fysiske dankort som ved ethvert anden køb på internettet. Det er en sikker forbindelse, du trygt kan bruge. Alternativt kan du bruge Mobilepay.
Medlemskab af Blixen Klub Fredensborg – onsdag koster 75 kr. for resten af 2021. I 2022 bliver kontingentet 200 kr. for et år, som følger kalenderåret.
De almindelige ugentlige møder koster fra 1. marts 2022 30kr., som du betaler samtidig med tilmeldingen. Pengene bruges til kaffe og kage, eller noget andet spiseligt, som nydes i mødepausen samt en erkendtlighed til foredragsholderen
Til møderne i Egedal Byens Hus, kan der maksimalt deltage 80 personer. Dette så alle kan sidde ved et bord.
Der oprettes venteliste, hvis interessen er stor.
Til udflugter o.lign. kan der være et lavere max antal afhængig af praktiske forhold. Det gode gamle først til mølle-princip anvendes.
Blixen Klub er et netværk for åbne, udadvendte kvinder, som har lyst til samvær foruden foredrag og udflugter. I praksis er det såmænd bare, at du har lyst til at småsnakke med andre i pauserne.
Da alt er baseret på frivillig arbejdskraft, er der høflig selvbetjening af forplejning i pauserne. Og man rydder op efter sig.
Der er forplejningsgrupper på 6-7 personer, som skiftes til at købe ind, sætte stole frem, dække kaffebord og rydde op efter hvert møde. Det skal ikke altid være de samme, som tager den praktiske tørn. På et tidspunkt bør du også melde dig til en forplejningsgruppe.
Der skal også være en person hver gang, der kommer i god tid og sørger for at højttaler og fremviser fungerer. Den tjans er der også flere om at dele.
Henvend dig til formanden, hvis du vil give en hånd med. Din hjælp vil blive modtaget med kyshånd.
Til de almindelige møder, hvor du har betalt 30 kr. ved tilmeldingen, behøver du ikke melde afbud. De andre spiser glad din kage. De 30 kr. refunderes ikke ved afbud eller udeblivelse.
Til større arrangementer eller udflugter, hvor prisen er højere, vil du kunne afmelde dig inden tilmeldingsfristens udløb. Og få dine penge retur til din konto.
Afmeldingen sker på det link, du modtager i din bekræftelsesmail.
Bliver du forhindret på dagen for en udflugt, vil arrangøren blive glad for en besked (tlf. eller sms), så hele gruppen ikke venter forgæves.
Vi anvender tilmeldingssystemet ’NemTilmeld’, som lever op til sit navn.
Invitationsmail til næste møde vil som regel blive sendt ca. 14 dage før mødet afholdes. Dvs du har et par uger til at svare ja eller nej til invitationen.
Sidste frist for tilmelding til et arrangement vil være forudgående lørdag midnat. Efter tidsfristen genereres en deltagerliste til forplejningsgruppen, så den kan planlægge indkøb og stoleopstilling derefter.
For arrangementer ud af huset kan der være kortere tidsfrister og måske også adgangsbegrænsning.
Samtidig med tilmelding betaler du 30 kr i “kaffepenge”. De refunderes ikke ved afbud eller udeblivelse.
Send en mail til [email protected] inden årets udgang.
Undlader du at betale kontingent indenfor tidsfristen, er du automatisk udmeldt. Men det er høfligere af give besked.
Kontingent opkræves efter generalforsamlingen i foråret.